KAUSIKORTTIEN TOIMITUSEHDOT

Kaikki Himoksen rinnekortit, kausikortit mukaan lukien, ladataan Axess SmartCard sirukortille.

Axess sirukortti ei sisälly kausikortin eikä Lumilan kausikortin kampanja- eikä normaalihintaan (yrityskortin hintaan sisältyy). Jos sinulla ei entuudestaan ole Axess sirukorttia, voit lunastaa sen oston yhteydessä 7,50 euron hintaan.

Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen Axess sirukortin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Rinnekortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun.

  1. Kausikortti on henkilökohtainen ja sen myyminen tai luovuttaminen edelleen on kielletty. Kausikortti on voimassa kaudella 2023/2024 kaikilla rinnealueilla myös Lumilassa.
    Lumilan kausikortti voimassa vain Lumilassa ja se on henkilökohtainen ja sen myyminen tai luovuttaminen edelleen on kielletty.
    Yrityskausikortilla voi lasketella kauden aikana useampi henkilö, yksi henkilö kerrallaan. Yrityskorttien edelleenmyynti on kielletty.
  2. Kausikortti ladataan nettikaupassa ja se aktivoituu ks. kauden lipuksi, kun kortilla mennään ensimmäisen kerran hissiportin läpi. Huomioithan, että käytät oikeaa sirukortin WTP-tunnusta. Toisen vanhalle kausikorttisirulle ei voi ladata omaa kausikorttia.
  3. Kortinhaltijan kuva tulee lisätä tilaukseen oston yhteydessä.
  4. Ostaessasi lasten (7-11-v.) kausikortin, varaudu todistamaan ikäsi henkilökunnalle niin tarvittaessa. Lapsen ikä ostohetkellä määrittää kausikortin hinnan. (Senior 65+/Eläkeläinen kausikortit myynnissä ennen kauden alkua erillisen ohjeen mukaan, olethan yhteydessä joko sähköpostilla myynti@himos.fi tai puhelimitse 020 711 9100).
  5. Väärinkäyttö tai hissi- ja rinnesääntöjen rikkominen voi johtaa lipun pidättämiseen määräajaksi tai kokonaan.
  6. Kiusaamistapauksissa kausikortti pidätetään määräajaksi ja henkilökuntamme ottaa kaikissa kiusaamistapauksissa yhteyttä vanhempiin. Toistuvissa tapauksissa kausikortti kuoletetaan loppu kaudeksi. Rahoja ei palauteta näissä tapauksissa.
  7. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme 150 euron tarkastusmaksun.
  8. Unohtuneen/kadonneen kausikortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 euron maksun.
  9. Jo ostettua kausikorttia ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua kuin force majeure – tai sairastapauksissa lääkärintodistuksella. Tällöin perimme käsittelykuluina 15 eur/peruutus.
  10. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.
  11. Kausikortti maksetaan oston yhteydessä Paytrail maksupalvelun kautta. Liikuntaseteleillä, – sovelluksilla maksettaessa erillisen ohjeistuksen mukaan.

Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7)

Lue lisää maksutavoista