RATAVARAUSKALENTERI

OHJEITA RATAVARAUKSEN TEKOON :

  1. Rekisteröidy kalenterin käyttäjäksi. Aiempina kausina luodut tunnukset ovat edelleen voimassa.
  2. Valitse palkista VARAUSKALENTERI – TILATUT VARAUKSET.
  3. Valitse kalenteria klikkaamalla ajankohta, johon haluat tehdä varauksen.
  4. Varauksen yhteydessä lisää oma puhelinnumero ja laji (P, SP tai SG) kohtaan VARAUKSEN OTSIKKO. Näin olet tarvittaessa ylläpidon ja muiden harjoittelevien seurojen tavoitettavissa. Varaajan puhelinnumero näkyy, kun vie kursorin tehdyn varauksen päälle.
  5. Varausten maksimiaika on 2 tuntia/varaus.
  6. Suosittelemme pienten ryhmien yhdistävän treeniryhmiä, eritoten viikonloppuisin.
  7. Muista peruuttaa varaus, jos suunnitelmat muuttuvat, jotta vuoro ei jää käyttämättä!

TURVALLISTEN TREENIEN VARMISTAMISEKSI:

  • Lanaa rata harjoituksen jälkeen urat täyteen, jotta olosuhteet olisivat hyvät seuraavallekin ryhmälle. Myös illan viimeisen vuoron jälkeen. Mikäli ratapaikalle jää syvät urat, joutuu rinnekone rikkomaan pintaa syvemmältä ja ratapaikka pehmenee entisestään. 
  • Bonus rinteessä 2 ratapaikkaa, muissa rinteissä vain yksi rata kerrallaan. Mikäli Bonuksessa lasketaan Super-G -harjoitukset, on harjoituksiin turvallisuussyistä varattava rinteen molemmat laidat.
  • Varmista rinteiden ja hissien aukioloajat ennen harjoituksia.
  • Noudata aina henkilökunnan ohjeita!

Ratalaskija on myös esikuva, joten muistathan käyttäytyä niin hissillä kuin rinteessä mallikkaasti!

Hiihtokeskus pidättää oikeuden muuttaa tehtyjä ratavarauksia. Jätä yhteystiedot varauksen otsikkoon. Myös lasketteva laji ja laskijoiden määrä on hyvä tieto.

Peruuttamattomasta ratavuorosta perimme 150 €, joka laskutetaan ratavuoron varanneelta seuralta/ valmentajalta/ ryhmältä.

RATAPAIKAT

Länsirinteet

  • Bonus, molemmissa reunoissa ratapaikka. SG varattava molemmat paikat.
  • Hiski, hissilinjan puoli.
  • Mukkeli, valolinjan puoli.
  • Mökö, kallioleikkauksen vieressä (Suomi-Slalom ratapaikka).

Pohjoisrinteet

  • Kilparinne, hissilinjan puoli.
  • Jussin jyrkkä, hissilinjan puoli.